m

videokeman mp3

Monday 26 December 2011

Edit photo contest (JANGAN join kekawan ^-^)


                         *Nak join?KLIK SINI->EDIT PHOTOS CONTEST-CIK QASEH DALIA

Gambar yang saya nak pertaruhkan jeng,jeng,jengggg..*gambar nie baru tagkap tadi,guna wc *
BEFORE
AFTER


LoL.haha muka sudah FAKE macam plastik...How?guna lah photoscape:
Step1:Filter-->(noise reduction-->clean skin)-->middle
step2:Bright,Colour-->(contrast Enchancement-)->low
step3:Bright,Colou-->r(Brighten)-->low
step4:Filter(film effect)-->Crossprocess-->middle


*-*saya nie tak dea lah reti sangat nak edit main tekan itu ini,janji muka xdea berminyak  sudah lah kan ...HEHEHE
->Anyway,Thanks kat adek shomey nie*->Syahieda kerana sudah tag akak (2 kali lagi),sorry sebab hari tuh tak dapat nak join ada hal dan masalah lain>,<..hari nie sebab free akak join jugak lah hihi..sebenarnya ada gak kawan lain yang tag macam2 contest..kepada yang tag sorry sangat2 kalau free+rajin ti saya buat  jugak  yea...^-^




>AFTAGAAA, baru perasan Contest nih dah tamat.*.kepada yang saya tag harituh.MAAF saya tak perasaan=='*maluuuuuuuu gila.tapi dah terbuat lantak lah kan..;p lagi pon  SAYA BUAT UNTUK SUKA-SUKA ja :)

38 comments:

aSLaN said...

hihii harini baru 1st time pakai photoscape.. baru je td download :-)
sllu pakai paint je...

Firdaus said...

*klik banner utk join.. tak jadi pun bila tekan banner~

anyway, good luck! :)

♛RaRa♛ said...

@mR.aSLaN :HAHA yer ker?kebetulan sungguh~~saya tahu edit kat situ ja.photoshop tak reti :(*itu ja tahu.hihi

@Firdaus:Muehehe..saya tak tahu nak copy cam ner >,<*selalu adek saya yg buat.bab itu saya agak buta it..;p tuh pasai letak kod..ti saya minx tolong adek betoikan..HEHE :P
thanks^-^ jom ar join sekali

aSLaN said...

dlu kite ada blaja photoshop..tapi tak amal..jadi lupe..takreti dah lgsg...hghhuuhu sbbnyar tak minat edit2 gambar..tu yg tak amal

Juliet_iRa~" said...

comel!hee

All da best!

KizZ said...

Ewahhh terror la edit gambar...


P/S : Kalau rajin-rajin sudi-sudi lah join segmen "Bloglist Xchange" and "Review Ur Blog" dari Kiz kayh

suzie rahman said...

gud luck yer

Anonymous said...

wah..edit2 ye..gud luck ek..hehehehe...

♛RaRa♛ said...

@mR.aSLaN:HEHE kita pon xreti guna photoshp jugak main hentam ja *xjadi==..xyah edit sangat kan bro..natural more beauty.HIHIHI

@Juliet_iRa~:HEE thanks.muka edit boleh la :p jom lah join ^^

@KizZ-xlah terror.main hentam jaa pon.hihi.okay ti ada masa saya join .insyallah :)

@suzie rahman:thanks dear ^-^

@wada Ahmad :HEhe saje suka2 join.lagi pon tengah blurr skrng ni nak wat ayat untuk entry baru,alang2 free saya join laa..^-^

HUDAJMAL said...

wuhuuu. haha. insyallah nnt try. :)

♛RaRa♛ said...

@HUDAJMAL:yeah wuhuuuu.HIHI okay adek manisss,kalau rajin join lah. ^-^

Ungu Violet said...

terer lah dia buat...cayalah..:)

Unknown said...

ah,,,cntik,,goodluck :)

Ban said...

manis jugak budak kecik ni..haha

royansableng said...

cantiknya

follback ya gan
aku udah follow

happy blogging

Botak said...

selamat berjaya.. :)

fiezah91 said...

good luck :)

Juliet_iRa~" said...

hee..nt join kalo ada ms..haha ;p

Unknown said...

all the best cik Rara..hahaha.. xnampak lesung pipit xcomel..~!!! LOL..hahahha

HUDAJMAL said...

kak rara ! dah tamat tempoh la contest ni. hehe.

♛RaRa♛ said...

@Ungu Violet:haha.terror lah sgt.xdea lah.biasa ja main hentam ja :)

@iszieylyanziy:cantek g awak :)hahak!arghh jangan wish.dah lepas sudah ==' :P

@ TwIstiEs*meSti Mau* :ehhh saya bukan gula-gula T^T xboleh rasa okay.haremmm.haha

@ 4kopisusu Online:hee tak saya biasa2 aja..thanks i will follow u back^-^

@Botak fiezah9 :HAHA jangan wish..:P*maluu

@ Juliet_iRa~:OH tidak.jangaannn.hihi sorry silap...>,<

@ Nana Leina:Haha saya tak dea lesung pipit,saya xcomel.sebab itu lesung tumbuk ja :( arghh malunya awak wish saya

@ HUDAJMAL said.:yea huda akak sangat malu tapi dah terbuat biar jeh lah kan.:P*suka-suki ja

Unknown said...

wahh. tomeyy <3

Unknown said...

eh.. kan ada lesung pipit? hahaha.. oh patut la mcm pelik je sbb dlu bulan brapa ntah tngk ada yg join contest ni tba2 cik Rara muncul join.. huhuhu.. (*cover gelak) hahaha.. xpa la cik rara..

Anonymous said...

comel jadi gambar tuh sayang.
:)

ch000tz said...

halah2 tayunk! minta maaf banyak2 tayunk.....akak bz sgt2 ni...ni pun curi2 BW....mmg tak berkesempatan nak blogging :) nyway thnks for tagging......HAPPY NEW YEAR Okay xoxo


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/gaban-pun-tak-sebizi-aku-haha.html

.:Farah Liyana:. said...

comel la ;)

http://sishopaholic.blogspot.com

Firdaus said...

hahaha!
saya pun sama -___-
lepas edit edit edit, tengok tarikh, rupanya dah tamat!
dah la semangat gila mengedit.. zzz

malu...~~~

NorFarahin@aien said...

sy pun baru blaja gune photoscape...suke giler au..da jd gler mngedit lak loni..heee

*sis..u r so beautiful ...^^

Shannice said...

intai blog awk.. takda shoutbox?? huhu

zety_panda said...
This comment has been removed by the author.
ch000tz said...

mana shoutbox ni tayunk heheheh :D


http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/errrrrkkterover-tweeets-lah-pulak-hehe.html

L said...

giler cun... huuu.. nk berkenalan boleh???

Jom baca kejap =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html

CintaKhadijah said...

hihi.. baru nak join same..:D

ch000tz said...

mana hilang dak ni..?

Alia Laila said...

Eh saya pun suka edit gambar guna photoscape :D

kindergartenlibrary said...

good luck !

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

wisata outbound malang said...


Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....