m

videokeman mp3

Thursday 23 June 2011

sayamasihbarudisini :)

hello everyone!yeay finally!saya dah ada BLOG sendirii..^,^..~
seyes.suka-suki nya saya ...YA memang ketinggalan sungguh lah saya nie kan.,acctly dah lama nak wat blog tapii xreti..-,-'well,sguhh buta IT katakan.okay blog sudah dibuat maka,dengan rasmi-nya blog nie akan jadi DIARY saya,..ewahh..:P hee saya nie memang bajet rajin updatee :P *eh,eh lupa lah nak kenaikan diri saya nieee. .:D okay for a short my name is Rara.sweet19.Masih Student dkt tutttttttttt****lokasi dirahsiakan.HAHA.student skola lagi lahh.. :P okay saya seorang yang baik hati,prihatin,pandai,lawa,cantek,hebat,super -double power women *sememang-nya.Pernah menang dalam pertandingan congkak antarabangsa,pernah berlakon dalam cerita,LARA LIRA alah cterr yang pernah ditayang kat TV3 tuhh.,ok.saya sekarang tgh wat drama dengan ..*ahakk!jgn nak percaya sangat lah...itu semua tipu dan dusta belaka, okayyyyyyyy -,-'.. HAHAHA.baiklah saya xnak tipu lagi. ;P saya adalah  seorang yang simple.agak sensitif,sangat pmalu mungkin?*,dan kadang-kala saya saya sangat rajin n pemalas juga..:P sebab saya mmng seorang yang mudah dipengaruhi oleh keadaan sekeliling,~itu saja setakat ini...sebab xsemua benda perlu citerr nanti xprivacy plak kehidupan saya nie.. ewahh bajet artis kan..,;)*sorry saya mmng agak poyo-poyus?? :P hahaha.okay kpda korang thanks sudi baca entry pgenalan yang agak merapu-merapii  nie.hee.next~ if ada story saya update lagiiii..yeZzaaaaaaaa.jumpa lagi ok?*klau sudiii la, datang lah hijrah blog saya lagi untuk next story .hihi^^ 
~okay,mintak diri lah.>dengan sopan.assalammualaikum...

No comments: